2015.09.08

PEANUT FEILD

昨日は、私たちのクライアントでもあるピーナッツのブランドBocchiさんの今年の畑に、都内のいまをときめく旬なベーカリーからたくさんのシェフが集うということで、撮影がてらお邪魔してきました。2台の車で総勢10名(!)、ほとんどが現場で食材と対話し続けるシェフの皆さんばかりです。
コーヒーの現場然り、チョコレートの現場然り、生産者とエンドユーザーをつなぐバリスタやショコラティエ、シェフのみなさんの素材にかける想いが一段と強くなってきた感じがします。それは正しい食事の面からとってもいいことですし、クリエティティブな可能性にあふれています。
すべてにおいて好奇心旺盛な彼らを見ていて、私もとても刺激になりました。
Bocchiさん、良い機会を与えていただき、ありがとうございます!

 

Yesterday, is also our client, in this year’s field of peanut brand Bocchi”, it is possible that a lot of chefs gather from seasonal bakery that flutter the now in Tokyo, and has been bother shooting temple. 10 staff in total in the two cars (!), It is just your chef that most continue to interact with the ingredients in the field.
Coffee site yes, chocolate field yes, producers and end users connect varistor and chocolatier and of your chef, I feel that the feelings to be applied to the material has become more strongly. It to is very good thing in terms of correct diet, it is full of Clie tee tive possibilities.
Curiosity is strong looking at them at all, now I also very stimulating.
Bocchi, I will give a good opportunity, thank you!

 

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