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rulezpeeps® 2015FW LOOKBOOK

DIRECTION, GRAPHIC DESIGN, TEXT

www.rulezpeeps.com/collection/

rulezpeeps® 2015FW LOOKBOOKは、タブロイド判8Pの読み物をイメージしてつくりました。実際に、Webでは読みづらい内容を活字にすることで、より多くのカスタマーにrulezpeeps®の思想を伝えたいという課題を実現させるためにトライしました。プロダクト一覧の見開きと表4には、長めの文章をレイアウトしています。
イメージは、アウトドアのイメージカットと着用モデルに加えて、線画を加えたことで、より伝えたいイメージづくりを補強しています。2015FWの主力製品が、NZ産のメリノウールを使ったSMILE WOOLシリーズの製品ということもあり、全体のアウトドアのイメージカットをNZがイメージできるような写真のチョイスを意識しました。実際、表1のCOVERで使われているイメージはNZのとある景色を採用しました。
ちょっとコミカルな今回のLOOKBOOK、いかがでしたでしょうか??

 

rulezpeeps® 2015FW LOOKBOOK, we made with the image of the reading material of tabloid 8P. Indeed, by making the Web in read hard content type, we try to realize the problem should convey the idea of ​​rulezpeeps® to more customers. The spread and Table 4 of the product list, you have to lay out the longer sentence.
Image, in addition to the outdoor image cut and wear model, that it was added to the line drawing, we have to reinforce the image making you want more tell. Flagship product 2015FW is, There is also the fact that SMILE WOOL series of products using merino wool of NZ production, the image cut of the entire outdoor NZ is I was aware of the choice of photos, such as possible image. In fact, the image used in the COVER of Table 1 has adopted the phrase views of the NZ.
A little comical this LOOKBOOK, and I think how we did. ?

 

Photo: Michio Yamashita
Cover photo: Junji Kumano   http://junjikumano.com/
Styling: rulezpeeps
Hair & Make: Yuka Fujigaki (ENFLEURAGE)   www.enfleurage-salon.com
Direction, Graphic Design & Text: KUJIKA

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